Subject: Euroopa Kontrollikoja iga-aastane eriaruanne ELi ühisettevõtete kohta
From: <[email-masked]>
Date: Wed, 13 Nov 2024 18:09:42 +0200

<https://www.eca.europa.eu/PublishingImages/Logos/ECA_Hor_Logo_Estonian.jpg>

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Hea lugeja

Meil on hea meel teile teatada, et äsja ilmus Euroopa Kontrollikoja liikme 
Ildikó Gáll-Pelczi juhtimisel koostatud aastaaruanne ELi ühisettevõtete 
eelarveaasta 2023 kohta.

Audiitorid esitavad ELi ühisettevõtete (ELi avaliku ja erasektori 
partnerlused teadusuuringute ja innovatsiooni valdkonnas) 2023. aasta 
raamatupidamise aastaaruande kohta positiivse arvamuse. Nad osutavad siiski 
mõnele erilist tähelepanu vajavale valdkonnale, nagu erasektori partnerite 
panuse suurendamine kokkulepitud tasemeni.

Siin <https://www.eca.europa.eu/et/publications/SAR-JUS-2023>  toodud 
lingilt leiate iga-aastase eriaruande ja pressiteate, mis on saadaval ELi 24 
keeles.

Kui soovite kontrollikoja töö kohta rohkem teavet saada, võtke meiega 
ühendust või külastage meie veebisaiti aadressil eca.europa.eu 
<https://www.eca.europa.eu/et/Pages/ecadefault.aspx> . Kontrollikoja 
väljaannete portaali kasutamiseks klõpsake siin 
<https://www.eca.europa.eu/et/search-publications#k=> .

Lugupidamisega

____________________

Euroopa Kontrollikoda

Presidendi direktoraat

Institutsioonidevahelised suhted

[email-masked] 
<mailto:[email-masked]>

eca.europa.eu <http://www.eca.europa.eu/et/Pages/ecadefault.aspx>

Käesolevas isikuandmete kaitse avalduses 
<https://www.eca.europa.eu/Lists/ECADocuments/PrivacyStatementSMS_2019/Privacy-statement-sms-2019_ET.pdf> 
selgitatakse, kuidas Euroopa Kontrollikoda töötleb ja kaitseb teie 
isikuandmeid oma väljaannete levitamisel kooskõlas Euroopa Parlamendi ja 
nõukogu 23. oktoobri 2018. aasta määrusega 2018/1725 
<https://eur-lex.europa.eu/legal-content/ET/TXT/PDF/?uri=CELEX:32018R1725&from=ET> 
, mis käsitleb füüsiliste isikute kaitset isikuandmete töötlemisel ELi 
institutsioonides. Kui Te ei soovi enam meilt sõnumeid saada, võite end igal 
ajal postiloendist eemaldada, klikkides siin 
<mailto:[email-masked]?subject=UNSUBSCRIBE> .